Euronet

Wróć do wszystkich klientów

Euronet Polska przejmuje obsługę wpłato-bankomatową Credit Agricole

W ramach podpisanej umowy Euronet przejmuje pełną obsługę wszystkich bankomatów i wpłato-bankomatów zlokalizowanych w oddziałach Credit Agricole, ponad 570 urządzeń i tym samym powiększy zarządzaną przez siebie sieć do około 8 000  urządzeń.

 

Do listy zarządzanych dotąd przez Euronet bankomatów Credit Agricole dołączy ok. 250 wpłatomatów i urządzeń dualnych. Jednocześnie Euronet rozpocznie proces wymiany 180 bankomatów i wpłato-bankomatów na nowe urządzenia, tj. bankomaty i  wpłato-bankomaty (tzw. recyklery).

Co jednak kluczowe z perspektywy klienta, tabela opłat i prowizji dla transakcji we wpłatomatach zlokalizowanych w oddziałach banku pozostaje niezmieniona. Nadal bezpłatnie spłacą oni kartę kredytową, kredyt ratalny z wykorzystaniem tych urządzeń czy po prostu wpłacą pieniądze na swoje konto. Możliwość tę szczególnie doceniają przedsiębiorcy, którzy samodzielnie, bez prowizji i o dogodnej dla siebie porze deponują dzienny utarg na rachunku firmowym.

  W Credit Agricole stale poszukujemy rozwiązań zwiększających naszą efektywność kosztową i operacyjną. – wyjaśnia Mariusz Chmieliński, dyrektor Departamentu Płatności i Kart w Credit Agricole i dodaje – Tutaj dbamy też bezpośrednio o klientów. Doradcy zyskają więcej czasu dla nich, ponieważ nie będą już zajmować się obsługą wpłatomatów w placówkach.

 – Nieustannie rozwijany przez Euronet outsourcing obsługi gotówkowej oraz wzrost liczby klientów w portfolio firmy umacnia naszą pozycję na rynku – zauważa Robert Midura, country manager Euronet Polska i dodaje: – Credit Agricole to kolejny bank, który dołączył do  grona instytucji korzystających z naszej coraz szerszej oferty, wychodzącej poza standardowe usługi dostępne w bankomatach.

Od teraz Klienci Banku powinni zgłaszać wszelkie uwagi dotyczące funkcjonowania urządzeń do Biura Obsługi Klienta Euronet. Numery telefonu znajdują się na urządzeniach oraz stronie internetowej. Infolinia dostępna jest 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, pod numerem telefonu 801 324 024 lub 22 519 77 71. Jednocześnie wszystkie uwagi dotyczące funkcjonowania maszyn czy reklamacje klienci będą mogli nadal zgłaszać bezpośrednio do banku wszystkimi udostępnionymi im kanałami komunikacji. Dokładny spis lokalizacji bankomatów Euronet, jak i numery kontaktowe, dostępne są także na stronie internetowej firmy – www.euronetpolska.pl.

 

 


Euronet Polska Sp. z o.o. jest częścią Euronet Worldwide, światowego lidera w zakresie przetwarzania bezpiecznych elektronicznych transakcji finansowych oraz właściciela największej sieci bankomatów na terenie Europy. Ponadto firma Euronet oferuje przetwarzanie transakcji pre-paid oraz zintegrowane oprogramowanie, które wspiera pracę wielu instytucji finansowych. Euronet jest również właścicielem firmy RIA Financial Services, za pośrednictwem której oferuje usługi przekazów pieniężnych.

W Polsce firma działa od 1995 r. W trakcie kilkudziesięcioletniej obecności na polskim rynku Euronet nawiązał współpracę m.in. z wiodącymi polskimi bankami, operatorami telefonii komórkowej oraz VoIP, a także placówkami handlowymi i sieciami stacji benzynowych.

Więcej informacji: www.euronetpolska.pl  i www.facebook.com/euronetpolska