Euronet

Wróć do wszystkich klientów

Współpraca Euronetu i eurobanku

Współpraca Euro Banku S.A. (znanego jako „eurobank”) i Euronetu obejmuje wymianę wszystkich bankowych urządzeń na wpłato-bankomaty (recyklery) oraz pełną obsługę serwisowo-gotówkową sieci bankomatów ulokowanych w placówkach Banku. Dzięki temu Klienci eurobanku zyskają dostęp do zdecydowanie większej liczby wpłatomatów, a klienci pozostałych banków do 200 dodatkowych urządzeń Euronetu zlokalizowanych w placówkach eurobanku.

eurobank przekazał na wyłączną obsługę Euronet wszystkie swoje urządzenia, powiększając tym samym sieć operatora do prawie 7 300 urządzeń. Co ważne standardowa wypłata gotówkowa i opłaty z nią związane dla Klientów eurobanku pozostają bez zmian.

- Aby utrzymać wysoki standard i jakość świadczonych usług oraz sprostać oczekiwaniom Klientów, podjęliśmy decyzję o migracji dostępnych w naszych placówkach bankomatów na urządzenia najnowszej generacji oraz o zmianie procesu ich obsługi. W ramach podpisanej umowy, eurobank będzie obsługiwany przez Euronet – światowego lidera w zakresie przetwarzania bezpiecznych transakcji finansowych, właściciela największej sieci bankomatów w Polsce, a także na terenie Europy. Tym samym dołączyliśmy do grona banków korzystających z takiego rozwiązania - mówi Radosław Księżopolski, wiceprezes eurobanku.

W ramach podpisanej umowy, Euronet jeszcze w ubiegłym roku rozpoczął sukcesywną wymianę wszystkich urządzeń eurobanku na najnowszej generacji wpłato-bankomaty. Dzięki temu klienci eurobanku będą mogli wpłacać pieniądze we wszystkich wpłato - bankomatach w placówkach banku (do tej pory było to możliwe tylko w 54 placówkach), a klienci pozostałych banków zyskają 200 dodatkowych lokalizacji z urządzeniami Euronet. Zakończenie procesu migracji planowane jest na koniec lutego 2018 r.

- Rozwijany przez nas outsourcing serwisowo - gotówkowy rośnie w siłę. Dziś usługi te świadczymy już dla 15 banków działających w Polsce, co umacnia pozycję firmy Euronet jako niekwestionowanego lidera - zauważa Marek Szafirski, Prezes Zarządu Euronet Polska i dodaje: - Tak zintegrowana sieć to dla klientów banków przyjazna i intuicyjna obsługa, większa dostępność urządzeń i szersza paleta oferowanych usług.

Istotną informacją dla Klientów eurobanku jest to, że zmienia się numer infolinii, na który należy zgłaszać wszelkie uwagi dotyczące funkcjonowania urządzeń. Będą to numery do Biura Obsługi Klienta Euronet, które zostaną umieszczone na urządzeniach. Infolinia Euronet Polska jest dostępna 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, pod numerem telefonu 801 324 024 lub 22 519 77 71. Pełna lista lokalizacji sieci Euronet, jak i numery kontaktowe, dostępne są także na stronie internetowej firmy. Równocześnie wszystkie uwagi dotyczące funkcjonowania maszyn lub reklamacje Klienci będą mogli - tak jak do tej pory - zgłaszać bezpośrednio do Banku wszystkimi udostępnionymi im kanałami komunikacji.