3M Poland

Wróć do wszystkich klientów

Wiosenna aktywizacja – plastry Viscoplast w Twojej apteczce

Coraz piękniejsza wiosenna aura skutecznie wyciąga Polaków z domów – chętniej wyjeżdżamy, częściej wyruszamy na piesze czy rowerowe wycieczki, a niekiedy próbujemy swoich sił w zupełnie nowych dyscyplinach sportu. Podejmując aktywność fizyczną, łatwo można nabawić się drobnych urazów, otarć czy skaleczeń. Dlatego dobrze jest zabezpieczyć się na taki wypadek, nosząc przy sobie zestaw podręcznych plastrów. Ci, którzy zakupią produkty opatrunkowe marki Viscoplast, nie tylko zyskają pełną ochronę na wypadek drobnych obrażeń, ale także mogą wziąć udział w wiosennej loterii z atrakcyjnymi nagrodami.

Wiosenna loteria Viscoplast

Zasady wiosennej loterii są proste – wystarczy kupić 2 wybrane produkty Viscoplast z szerokiej listy promocyjnej w czasie od 20 kwietnia do 28 czerwca br., a następnie zarejestrować swój paragon poprzez wypełnienie formularza na stronie akcji www.viscoplast.pl/loteria. Warto dodać, że lista artykułów promocyjnych obejmuje wszystkie plastry Viscoplast, produkty na stopę oraz opatrunki i paski do zamykania ran.

Na uczestników loterii czekają nagrody, które umilą czas wakacyjnego wypoczynku, a może nawet pozwolą na taki wymarzony wypoczynek wyjechać bezpłatnie. Co dwa tygodnie jest bowiem do wygrania voucher biura podróży Itaka o wartości 10 tysięcy złotych, co tydzień można wylosować rower marki Cube, a co godzinę jest rozdawana torba-apteczka Viscoplast.

Viscoplast – na każdy wypadek

Viscoplast oferuje szerokie i zróżnicowane portfolio produktów pierwszej pomocy obejmujące artykuły zarówno dopasowane do potrzeb różnych grup wiekowych, jak i przynoszące ulgę przy różnego rodzaju uszkodzeniach skóry.

Jestem przekonana, że produkty opatrunkowe Viscoplast będą nieodłącznym towarzyszem podczas wiosennego czy letniego wypoczynku. Dzięki nim skaleczenia i otarcia skóry nie zakłócą przyjemnych chwil w trakcie wakacji czy weekendu. Profesjonalne plastry zapewniają kompleksową pomoc i długotrwałą ochronę w takich sytuacjach mówi Beata Strzeszewska z 3M Poland, odpowiedzialna za strategię i komunikację marki Viscoplast, i dodaje – Skuteczność i bezpieczeństwo produktów Viscoplast zostały sprawdzone w badaniach laboratoryjnych i klinicznych, a najlepszym potwierdzeniem ich wysokiej jakości jest dla nas niezmienne od lat zaufanie konsumentów.

W asortymencie Viscoplast są dostępne m.in. uniwersalne zestawy plastrów typu „Pierwsza Pomoc”, tj. Mini Apteczka, Uniwersalny, Turystyczny, nieodzowne przy drobnych otarciach i urazach, plastry z linii „Stopa” stosowane na pęcherze i otarcia pojawiające się na tej części ciała, zestawy plastrów „Dla aktywnych” przeznaczone dla osób uprawiających sport oraz opatrunki i paski do zamykania ran, w tym wodoodporne opatrunki 3M™ Tegaderm™, ułatwiające leczenie trudniejszych schorzeń w warunkach domowych.

Viscoplast – z niezwykle rozbudowanym asortymentem profesjonalnych plastrów i materiałów opatrunkowych – jest obecnie liderem rynku i marką najczęściej wybieraną przez Polaków. Znajomość produktów Viscoplast wśród społeczeństwa potwierdzają wyniki badania Kantar Millward Brown – świadomość marki oraz reklamy, wskazujące na świadomość TOM (procent grupy docelowej wskazujący daną markę jako pierwszą w badaniu) wynoszącą 33 proc. oraz świadomość wspomaganą (procent grupy docelowej, który deklaruje znajomość marki po jej wyczytaniu przez ankietera) na poziomie 70 proc.  

Wiosenna loteria w szczegółach

Trwająca obecnie loteria wiosenna Viscoplast jest akcją o zasięgu ogólnopolskim, a do udziału w niej zachęca spot telewizyjny. Poza jego emisją zostały zaplanowane inne działania obejmujące m.in. wsparcie BTL, promocję na YouTubie, display na portalach internetowych, ekspozycję w punktach sprzedaży. W trakcie trwania akcji przewidziano także zorganizowanie konkursu dla aptek powiązanego z loterią konsumencką.

Więcej informacji o kampanii znajduje się na stronie internetowej: www.viscoplast.pl/loteria

***

O firmie 3M

W ramach struktur 3M wykorzystujemy odkrycia naukowe naszej firmy i dzielimy się nimi, aby ulepszać codzienne życie milionów ludzi na całym świecie. Wartość sprzedaży 3M na świecie sięga ponad 30 miliardów dolarów, a 90 tysięcy naszych pracowników efektywnie współpracuje z Klientami na całym świecie. Więcej na temat kreatywnych i odpowiadających na światowe problemy rozwiązań 3M można przeczytać na stronie internetowej www.3M.com lub obserwując kanał firmy na Twitterze pod nazwą @3M lub @3MNewsroom.

O 3M w Polsce

3M Poland Sp. z o.o. jest oddziałem międzynarodowego koncernu Minnesota Mining and Manufacturing, zajmującym się sprzedażą i marketingiem. W 2016 r. 3M obchodził 25-lecie działalności na polskim rynku. W ciągu tego czasu firma zainwestowała w naszym kraju ponad 500 mln USD. 3M w Polsce posiada dziś 4 ośrodki produkcyjne: dwa we Wrocławiu, w Janinowie k. Grodziska Mazowieckiego oraz w Rabce. Firma zatrudnia w Polsce ponad 3 tys. pracowników i oferuje około 10 tys. produktów w ramach 5 grup biznesowych: Ochrona Zdrowia, Produkty Konsumenckie, Bezpieczeństwo i Grafika, Przemysł, Elektronika i Energetyka. Centrala firmy mieści się w Kajetanach k. Warszawy. Od 2013 r. we Wrocławiu działa  nowoczesne Centrum Innowacji 3M, przestrzeń, w której firma prezentuje innowacyjne technologie i rozwiązania. Trzy lata później, również we Wrocławiu, koncern uruchomił Centrum Usług Wspólnych 3M na obszar Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki, a we wrześniu 2017 r. Centrum Szkoleniowe 3M.

Zaangażowanie i wkład firmy w rozwój polskiej gospodarki zostały wielokrotnie nagrodzone. Na przestrzeni ostatnich lat 3M Poland otrzymał m.in. w 2016 r. wyróżnienie PAIIZ za całokształt działalności oraz Wektor 2016 za współpracę z biznesem i lokalną społecznością, a w 2015 r. odznakę honorową za zasługi dla rozwoju gospodarki Rzeczypospolitej Polskiej przyznaną przez Ministerstwo Rozwoju. Firma 3M Poland tworzy dla swoich pracowników doskonałe warunki pracy i możliwości rozwoju, czego dowodzi otrzymywanie przez kilka lat z rzędu tytułu Solidnego Pracodawcy czy potrójnego wyróżnienia Great Place to Work® w 2016, 2017 i 2018 r. Działalność firmy 3M Poland jest doceniana także przez organizacje branżowe. W 2017 r. projekt marketingowy 3M pod hasłem „Starcie Szlifierzy” wyróżniono Brązowym Mieczem KTR. Rok wcześniej projekt ten został nagrodzony przez Związek Firm PR Srebrnym oraz Złotym Spinaczem, a kampania reklamowa promująca naukowe rozwiązania firmy 3M zdobyła brązową statuetkę Effie®.