3M Poland

Wróć do wszystkich klientów

Nauka zmienia oblicze pracy profesjonalistów. Rusza kolejna odsłona kampanii 3M Science. Applied to Life.™ w Polsce

Osiągnięcia naukowców odmieniają naszą rzeczywistość każdego dnia, znacząco poprawiając jakość życia milionów osób na świecie. Dlatego też firma 3M, jako lider innowacji, zgłaszający 3 000 patentów rocznie, uruchamia kolejną, trzecią już odsłonę kampanii 3M Science. Applied to Life.TM. W ramach rozpoczynających się 19 lipca działań, promowane będą produkty dwóch marek – CubitronTM II oraz Speedglas TM, których zaawansowane rozwiązania zrewolucjonizowały pracę spawaczy oraz szlifierzy.

Podstawą kampanii 3M Science. Applied to Life.™ są założenia komunikacji korporacyjnej wdrażanej przez międzynarodowy zespół regionu Europy Środkowo-Wschodniej. Firma dokłada starań, aby pokazać ludziom na całym świecie rolę, jaką w kształtowaniu naszego codziennego życia odgrywają osiągnięcia naukowców 3M. Najnowsza odsłona jest kontynuacją działań marketingowych prowadzonych w ramach strategii komunikacji marki 3M Science. Applied to Life, rozpoczętych w 2015 r. Tegoroczna edycja poświęcona jest dwóm innowacyjnym markom – CubitronTM II oraz SpeedglasTM, które nie tylko usprawniają pracę profesjonalistów, ale dzięki zaawansowanym technologiom, czynią ją bezpieczniejszą i bardziej efektywną, pozwalając klientom na osiągnięcie wyznaczonych celów, również finansowych.

Akcja prowadzona przez firmę 3M Poland startuje 19 lipca i potrwa do 31 sierpnia br. oraz jest kierowana zarówno do pracowników działów zakupów, inżynierów produkcji, ekspertów ds. BHP, jak i użytkowników końcowych, czyli szlifierzy oraz spawaczy. W ramach kampanii specjaliści z 3M zaplanowali szereg działań komunikacyjnych, w tym m.in.: uruchomienie trzech dedykowanych stron www, kampanię banerową realizowaną we współpracy z mediami ogólnoinformacyjnymi oraz branżowymi (portalami oraz prasą), realizację aktywności w kanałach social media (YouTube, Facebook), a także dystrybucję mailingu do obecnych klientów firmy 3M Poland. Celem kampanii jest wzmocnienie świadomości na temat oferty 3M w środowiskach zawodowych oraz popularyzacja rozwiązań, które pomagają szlifierzom i spawaczom w zmaganiach z ich codziennymi wyzwaniami.

A wyzwaniami w ich codziennej pracy są niemal zegarmistrzowska precyzja, efektywność produkcyjna oraz zachowanie bezwzględnego bezpieczeństwa. Dlatego też wybór właściwych rozwiązań, wykorzystujących najnowsze zdobycze technologiczne i stworzone przez naukowców z myślą o unikalnych potrzebach przedstawicieli branży ma ogromne znaczenie dla działalności profesjonalistów oraz firm z tego sektora.

Jednym z elementów kampanii będzie dedykowany zawodowcom konkurs. Aby wziąć
w nim udział należy w dniach od 19 lipca do 31 sierpnia nadesłać odpowiedź na pytanie: „W jaki sposób produkty 3M pomagają zwiększyć efektywność i bezpieczeństwo pracy?”. Zgłoszenia należy wysyłać poprzez formularz kontaktowy na dedykowanej konkursowi stronie internetowej pod adresem https://engage.3m.com/WygrywajNaStarcie. Dla zwycięzców przewidziano atrakcyjne nagrody.  Są nimi  trzy podwójne zestawy biletów do strefy VIP na jedno z najważniejszych wydarzeń żużlowych tego roku, które odbędzie się 7 października.  Szczęśliwi zwycięzcy otrzymają zaproszenia do Torunia, gdzie na Motoarenę przyjadą najlepsi żużlowcy świata, by powalczyć o zwycięstwo
w Grand Prix Polski.

– Nasze produkty powstają z pasji i chęci zrewolucjonizowania pracy profesjonalistów, dlatego
to właśnie do nich kierujemy kampanię promującą marki Cubitron oraz Speedglas. W ramach kampanii chcemy pokazać zawodowcom oraz przedstawicielom branży kompleksowe, wysokiej jakości rozwiązania, które mogą przełożyć się na większe zyski, bezpieczeństwo i, co nie mniej istotne – dużą satysfakcję z  pracy –
komentuje Marcin Dmowski, Dyrektor ds. Strategii, Sprzedaży i Marketingu w 3M Poland. – Nam w 3M satysfakcję z pracy zapewnia wdrażane kolejnych innowacji. Jesteśmy na tym polu w globalnej czołówce, każdego roku zgłaszając około 3 000 patentów, które gwarantują efektywność oferowanych rozwiązań – dodaje.

Skuteczność produktów marki Cubitron™ II wynika z ich unikalnej konstrukcji. Ziarna ścierne mają kształt graniastosłupa o podstawie trójkąta, który sprawia, że ziarna zużywają się równomiernie, zapewniając precyzję oraz skrócenie czasu pracy nawet o połowę. A to oznacza z kolei wymierne korzyści zarówno dla indywidualnych profesjonalistów, jak i dużych firm szlifierczych.

Z kolei przyłbice Speedglas™ z serii 9100 gwarantują spawaczom tak istotne w ich pracy bezpieczeństwo i komfort użytkowania. Technologia 3M™ Speedglas™ Natural Color w filtrach spawalniczych Speedglas™ 9100XXi ułatwia rozpoznawanie kolorów i poprawia widoczność. Udoskonalona optyka sprawia, że widziany obraz jest bardziej naturalny, a kontury ostrzejsze, co pozwala na precyzyjne spawanie i kontrolę wykonanych spoin. Łatwy i szybki dostęp do trybów spawania i szlifowania poprawiają komfort oraz efektywność pracy.

Kampanię realizuje dom mediowy Zenith, za kreację odpowiada  BBDO WARSZAWA Sp. z o.o., agencja VML Poland przygotuje działania online, zaś o obsługę media relations zadba Havas PR Warsaw.

Więcej szczegółów na temat konkursu „Wygrywaj na stracie. Odkryj siłę precyzji” dostępnych jest na stronie: https://engage.3m.com/WygrywajNaStarcie.

Informacje o produktach CubitronTM II znaleźć można pod adresem: http://3m.pl/cubitron, zaś portfolio marki  SpeedglasTM dostępne jest na stronie: http://3m.pl/speedglas.

O 3M w Polsce

3M Poland Sp. z o.o. jest oddziałem międzynarodowego koncernu Minnesota Mining and Manufacturing. W 2016 roku 3M obchodził 25-lecie działalności na polskim rynku. W tym czasie firma zainwestowała w naszym kraju ponad 500 mln USD.  3M w Polsce posiada cztery ośrodki produkcyjne: dwa we Wrocławiu, w Janinowie k/Grodziska Mazowieckiego oraz Rabce. Firma zatrudnia ponad 3 000 pracowników i oferuje około 10 000 produktów w ramach 5 grup biznesowych: Ochrona Zdrowia, Produkty Konsumenckie, Bezpieczeństwo i Grafika, Przemysł, Elektronika i Energetyka. Centrala firmy mieści się w Kajetanach k/Warszawy. W czerwcu 2013 roku we Wrocławiu swoją działalność rozpoczęło nowoczesne Centrum Innowacji 3M, przestrzeń w której firma prezentuje innowacyjne technologie i rozwiązania. Dwa lata później, również we Wrocławiu, koncern uruchomił Centrum Usług Wspólnych 3M na obszar Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki.

Zaangażowanie i wkład firmy w rozwój polskiej gospodarki zostały wielokrotnie  nagrodzone. Na przestrzeni ostatnich lat, 3M Poland otrzymał m.in. w 2016 roku wyróżnienie PAIIZ za całokształt działalności oraz Wektor 2016 za współpracą z biznesem i lokalną społecznością, a w 2015 roku odznakę honorową za zasługi dla rozwoju gospodarki Rzeczypospolitej Polskiej przyznaną przez Ministerstwo Rozwoju. Firma 3M Poland tworzy dla swoich pracowników doskonałe warunki pracy i możliwości rozwoju, czego dowodzi otrzymywanie przez kilka lat z rzędu tytułu Solidnego Pracodawcy czy podwójnego wyróżnienia Great Place to Work® w 2017 oraz 2016 roku. Działalność firmy 3M Poland jest doceniana także przez organizacje branżowe. W 2017 roku projekt marketingowy 3M pod hasłem „Starcie Szlifierzy” wyróżniono Brązowym Mieczem KTR. Rok wcześniej projekt ten został nagrodzony przez Związek Firm PR Srebrnym oraz Złotym Spinaczem, a kampania reklamowa promująca naukowe rozwiązania firmy 3M zdobyła brązową statuetkę Effie®.

O firmie 3M

W ramach struktur 3M wykorzystujemy i dzielimy się odkryciami naukowymi naszej firmy, aby ulepszać codzienne życie milionów ludzi na całym świecie. Wartość sprzedaży 3M sięga ponad 30 miliardów dolarów, a 90 000 naszych pracowników efektywnie współpracuje z Klientami na całym świecie. Więcej na temat kreatywnych i odpowiadających na światowe problemy rozwiązań 3M - można przeczytać na stronie internetowej www.3M.com lub obserwując kanał firmy na Twitterze pod nazwą @3M lub @3MNewsroom.