3M Poland

Wróć do wszystkich klientów

Więcej niż plaster – nowa kampania reklamowa marki Viscoplast

Marka Viscoplast  przygotowała kolejną odsłonę kampanii „Gdy wymagasz więcej”, ukazującej zaawansowane technologie, które wykorzystane zostały do stworzenia tak niepozornego produktu, jakim są plastry.

Plastry rzadko kojarzą się z produktami stworzonymi przy użyciu innowacyjnych technologii czy zaawansowanych badań.  Nowa kampania marki udowadnia jednak, że wysoka jakość opatrunków Viscoplast nie jest dziełem przypadku. Na potrzeby projektu stworzony został spot telewizyjny, którego centralnym obiektem jest właśnie plaster – odkrywanie kolejnych jego warstw pokazuje widzom, jak wielkie jest zaangażowanie naukowców w tworzenie opatrunków, gwarantujących bezpieczeństwo i komfort stosowania.

 

- Portfolio naszych produktów jest naprawdę szerokie i zróżnicowane – od kolorowych plastrów dziecięcych, po  specjalne paski zamykające rany stosowane np. podczas zabiegów chirurgicznych. Wszystkie nasze rozwiązania łączy jednak wspólny mianownik – wysoka jakość, którą wypracowali i  nad którą czuwają specjaliści.  Wydawać mogłoby się, że plastry czy opatrunki są produktami raczej nieskomplikowanymi, ale zapewnienie pełnej ochrony użytkowników w różnych warunkach możliwe było dzięki zastosowaniu naprawdę zaawansowanych technologii w każdym produkcie Viscoplast i to właśnie chcieliśmy pokazać w naszej kampanii – powiedziała Beata Strzeszewska z 3M Poland.

Viscoplast to polska marka z tradycjami, doskonale znana wśród konsumentów dzięki ofercie produktów na otarcia, odciski, skaleczenia czy bóle mięśni. Kupujący wybierać mogą spośród m.in. plastrów wodoodpornych, okulistycznych, rozgrzewających czy dla osób aktywnych. Marka oferuje również produkty zaawansowane, jak np. 3M Tegaderm™+PAD, czyli wodoodporny opatrunek przeznaczony do opatrywania ran ostrych, wkłuć czy nacięć pooperacyjnych.

Nowa odsłona kampanii „Gdy wymagasz więcej” realizowana będzie do 18 czerwca br. Poza emisją spotu telewizyjnego, planowane są działania w obszarze social media oraz PR, ekspozycja w punktach sprzedaży, działania edukacyjne, a także zaangażowanie marki w projekt dedykowany honorowemu krwiodawstwu.

Spot telewizyjny związany z kampanią został przygotowany przez Agencję OpusB z Krakowa.

Więcej informacji o kampanii znajduje się na stronie internetowej marki Viscoplast.

 

O firmie 3M

W ramach struktur 3M wykorzystujemy i dzielimy się odkryciami naukowymi naszej firmy, aby ulepszać codzienne życie milionów ludzi na całym świecie. Wartość sprzedaży 3M sięga ponad 30 miliardów dolarów, a 90 000 naszych pracowników efektywnie współpracuje z Klientami na całym świecie. Więcej na temat kreatywnych i odpowiadających na światowe problemy rozwiązań 3M - można przeczytać na stronie internetowej www.3M.com lub obserwując kanał firmy na Twitterze pod nazwą @3M lub @3MNewsroom.

O 3M w Polsce

3M Poland Sp. z o.o. jest filią koncernu Minnesota Mining and Manufacturing. W 2016 roku firma obchodził 25-lecie istnienia na polskim rynku.

3M w Polsce posiada cztery ośrodki produkcyjne: dwa we Wrocławiu, w Janinowie k/Grodziska Mazowieckiego oraz Rabce. Zatrudnia ponad 2000 pracowników. Centrala firmy mieści się w Kajetanach k/Warszawy. W czerwcu 2013 roku rozpoczęło działalność nowoczesne Centrum Innowacji 3M we Wrocławiu, w którym firma prezentuje swoje technologie i rozwiązania. W 2015 r. we Wrocławiu rozpoczęło działalność operacyjną Centrum Usług Wspólnych 3M na obszar Europy, Bliskiego Wchodu i Afryki. 3M Poland oferuje ponad 10 000 produktów w ramach 5 grup biznesowych: Ochrona Zdrowia, Produkty Konsumenckie, Bezpieczeństwo i Grafika, Przemysł, Elektronika i Energetyka. Dotychczasowe inwestycje 3M w Polsce wyniosły ponad 500 mln USD. 3M od 25 lat wnosi wkład w rozwój polskiego biznesu i gospodarki, za co otrzymuje liczne nagrody i wyróżnienia: „Firma XX-lecia 1990-2010”, Perła Innowacji PROGRESS 2013, PremiumBrand 2014, Solidny Pracodawca 2014 oraz Great Place to Work® 2016 i 2017.